Fragt: kun kr. 25     Levering: GLS / PostNord     Betaling: Mobilpay / kreditkort      KONTAKT OS 

 

     We also deliver outside Denmark. Please mail us.            Tilmeld nyhedsbrev  
 

Hverdagsluksus

Total 0 DKK
Fragt 0 DKK
I alt 0 DKK

OnlineLivings® salgs- og leveringsbetingelser

 

Sådan handler du 
For at foretage et køb på OnlineLiving.dk skal du igennem 5 trin, når du har fundet den eller de varer, du
ønsker, og lagt dem i indkøbskurven.

  1. Gå til indkøbskurven og gennemgå din ordre. Det er muligt at ændre i din ordre på ordreoversigten.
  2. Leveringsadresse og –metode. Tast dine personlige oplysninger og vælg leveringsmetode.Du har her også mulighed for indtaste en anden leveringsadresse end fakturaadressen.
  3. Betalingsmetode. Tjek at alle oplysninger er korrekte og vælg betalingsmetode.Du har her også mulighed for at skrive en besked til os i kommentarfeltet.
  4. Bekræft ordre. Tjek alle oplysninger er korrekt. Bekræft du er indforstået med vores handelsbetingelser.
  5. Betaling. Vælg betalingsform og gennemfør din betaling.


OnlineLiving® tager ikke nogen betalingsgebyr uanset hvilke betalingskort du benytter.
Du modtager nu en ordrebekræftelse på den mailadresse du har angivet ved købet.


Bestilling
Når du bestiller på OnlineLiving®, skal du være opmærksom på, at aftalen ikke anses for endeligt indgået, før
du modtager en automatisk ordrebekræftelse/faktura fra os. Vi tager i ordrebekræftelsen/fakturaen
forbehold for prisfejl, udsolgte varer og/eller udgåede varer samt prisstigninger.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Alle købsaftaler indgås på dansk.
Når du handler på OnlineLiving®, er den primære kommunikationsform email. Information om ordrer,
levering, produkter mv. foregår hovedsageligt via email, og sendes til den email adresse, du som kunden
har angivet. Det er kundens ansvar at sikre, at den indtastede emailadresse er korrekt, og at mails fra
OnlineLiving ikke sorteres fra som spam. Bemærk, at der med eksempelvis Hotmail og lignende tjenester
typisk er et spamfilter tilknyttet, som kan sortere automatisk genererede mails fra. Sørg derfor for, at
kommunikation fra OnlineLiving® ikke sorteres fra.
OnlineLiving® bruger endvidere email til at sende relevante produktoplysninger i forbindelse med varer, du
har købt hos os - det kan være, hvis der opstår et generelt problem, som alle købere af en vare skal
orienteres om.


Betaling
På OnlineLiving® kan du betale med kontooverførsel eller med følgende kort: Dankort, Visa/dankort, eDankort, Visa,
MasterCard, Maestro, JCB og American Express.


På dit kontoudtog vil hævninger fra OnlineLiving® stå som: onlineliving.dk
Som kunde på OnlineLiving® afregnes dine køb løbende i takt med, at de bliver leveret. Det betyder, at vi
hæver betaling for den pågældende leverance fra dit betalingskort så snart, vi afsender en vare – hvis en
ordre afsendes med restordre vil betalingen for restleverancen først blive hævet på dit betalingskort når
restleverancen bliver leveret.


Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Vi tager ikke gebyr ved betaling
på webshoppen. Betaler du med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en
betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver
misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du
bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko, når dit dankort misbruges ved brug af pinkoden.
De data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er
således kun NETS, der kan læse dem. Hverken OnlineLiving® eller andre har mulighed for at læse dataene.

 

Har du spørgsmål til din faktura kan du altid kontakte os på mail: salg@onlineliving.dk


Levering
OnlineLiving® leverer din ordre med Post Nord.
Leveringstid afhænger af, om den pågældende vare er på lager. Vi afsender varer på lager 1-4 arbejdsdage
fra din ordre er godkendt og betalt.


Efter en vare er blevet afsendt, sender vi en forsendelsesbekræftelse via email til dig. Når du har modtaget
denne bekræftelse, betyder det, at din pakke er afleveret til Post Nord, og den er på vej til den adresse,
du har angivet på ordren. Er varen i Danmark mod forventning ikke kommet frem efter senest 4 hverdage, kan du
kontakte OnlineLiving® på mail: salg@onlineliving.dk for at igangsætte en efterlysning af varen.
Er varen til udlandet ikke kommet frem efter 1-2 uger, beder vi dig venligst kontakte os. 

OnlineLiving® er ikke erstatningspligtig, hvis der ved bestilling er angivet en forkert adresse, og dette
medfører bortkomst af forsendelsen.


Dellevering foretages på alle ordrer uden ekstra omkostninger for dig. Fx hvis en ordre indeholder 2 varer,
hvoraf den ene er lagervare, så vil denne blive afsendt med det samme med mindre andet aftales med dig.
Den sidste vare bliver sendt så snart, den kommer på lager. I forbindelse med dellevering trækker vi
beløbet for hver levering, samme dag som levering afsendes herfra.
Er en vare i restordre, vil du automatisk via mail modtage opdateringer om leveringstid, når vi får nye
oplysninger fra leverandøren, så du har samme oplysninger som os.
Prisen for dit forsendelsesgebyrer for din bestilling send med Post Nord er:


Levering i Danmark:
Post Nord – uden omdeling:
Forsendelsesgebyr: kr. 29


Post Nord – med omdeling:
Forsendelsesgebyr: kr. 59

 

Post Nord uden omdeling:
Din bestilling sendes med Post Nord til nærmeste posthus eller nærmeste Pakkeboksen. Post Nord
leverer kun til Pakkeboksen, hvis du er tilmeldt denne service via Post Nord. Du modtager en besked på
sms eller e-mail fra Post Nord, så snart pakken er klar til afhentning.

 

Post Nord med omdeling:
Pakken sendes med Post Nord til den leveringsadresse, som du har angivet ved købet. Er du ikke
hjemme på leveringstidspunktet, vil Post Nord lægge en afhentningsseddel i din postkasse. Du kan
herefter afhente din pakke på den angivet posthuset frem til den på Post Nord afhentningssedlens
angivet dato. Bliver pakken ikke afhentet, vil den blive returneret til OnlineLiving®. Vi sender gerne din pakke
til dig på ny mod betaling af et nyt forsendelsesgebyr.

 

Levering Sverige:

Forsendelsesgebyr: kr. 93,75

 

Levering Norge:

Forsendelsesgebyr: kr. 340
Prisen gælder forsendelser op til 5 kg. Vi kontakter dig, hvis din bestilling vejer mere. 

 

Levering Grønland:

Forsendelsesgebyr med skib: kr 240
Forsendelsesgebyr med fly: kr 390

Prisen gælder forsendelser op til 5 kg. Vi kontakter dig, hvis din bestilling vejer mere. 

 

Levering Færøerne:

Forsendelsesgebyr med skib: kr 200
Forsendelsesgebyr med fly: kr 295

Prisen gælder forsendelser op til 5 kg. Vi kontakter dig, hvis din bestilling vejer mere. 

 

Levering Island:

Forsendelsesgebyr med fly: kr 340
Prisen gælder forsendelser op til 5 kg. Vi kontakter dig, hvis din bestilling vejer mere. 


Kontakt os på email: salg@onlineliving.dk for forsendelse til andre landet end nævnt ovenstående.
Shipping to other countries, please contact us at salg@onlineliving.dk


Fortrydelsesret
Du har ifølge Forbrugeraftaleloven 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har
modtaget varen og skal returneres inden for de 14 dages fortrydelsesret.


Varen skal returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog varen. Ved
fortrydelsesretten hæfter du for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end
hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Det vil sige du
kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover,
hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet
kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.


For at modtage hele varens købsbeløbet retur må du gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må
afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har
indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes værdiforringelsen
købsbeløbet.


Når du benytter fortrydelsesretten, skal du selv betale for fragten for at sende varen retur til os og du er
ansvarlig for at varen er sendt forsvarligt i beskyttende emballage. Returvarer håndteres løbende og de
kontrolleres at den lever op til reglerne for fortrydelsesretten. Tilbagebetaling sker hurtigst muligt, efter vi
har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Du bedes
vedlægge dit konto og reg. nr., så vi kan overføre pengene direkte til din konto.
Returpakker sendt uden omdeling eller sendt pr. efterkrav modtages ikke.


Varen sendes til:
OnlineLiving
Ryesgade 45
9000 Aalborg
Mrk. Retur


Hvis du ønsker at bytte den købte vare til en anden vare, skal du returnere den købte vare som beskrevet
ovenfor, hvorefter vi overfører beløbet til din konto. Den nye vare skal du bestille på webshoppen.


Reklamation
Når du handler på OnlineLiving.dk har du efter købeloven reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Hvis
du har modtaget en vare med fejl, eller en anden vare end du har bestilt, kan du enten få varen ombyttet
eller pengene tilbage. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået
24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din
fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen/fejlen. Du skal
reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen/fejlen. Vi anbefaler, at du reklamerer så
hurtigt som muligt. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og vi afhenter ikke pakker, der er sendt uden omdeling.


Varen sendes retur til:
OnlineLiving
Ryesgade 45
9000 Aalborg
Mrk. Reklamation


Når du sender en varer tilbage til os og reklamerer over den, skal du vedligge information over, hvad du
reklamerer over. Du er også velkommen til at sende os en mail, hvori du forklarer din reklamation- mailen
sendes til mail: salg@onlineliving.dk


Transportskade
Modtager du en pakke, der har synlige tegn på skader under transport, er det vigtigt, at du modtager
pakken med forbehold, eller alternativt åbner pakken, mens fragtfirmaets personale ser på. Hvis indholdet
har taget skade, skal der laves en erstatningssag med det pågældende fragtfirma. Det er meget vigtigt, at
du kontrollerer, at forsendelsen ikke er beskadiget ved modtagelse, fordi du ved at kvitterer for modtagelse
samtidig tilkendegiver, at varen var uden skader og mangler ved modtagelsen og derved bortfalder
forsikring på forsendelsen. Hvis der er den mindste skade på emballagen, skal du derfor på stedet gøre
indsigelse over for transportøren.


Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadige pakke. Den vil så komme retur til os til kreditering.
Synlige transportskader på emballagen/forsendelsen.


Anmod transportøren om, at du skal undersøge forsendelsens indhold for transportskade pga. synlige
skader på emballagen. Hvis transportøren mod forventning ikke vil tillade det, kan du enten afvise
forsendelsen eller notere "modtaget med forbehold for fejl og mangler" på fragtbrevet, hvis du vurderer, at
indholdet stadig kan være i god stand. Såfremt varen er beskadiget, skal du kontakte transportøren for at
oprette en erstatningssag. Du skal kontakte transportøren indenfor 5 dage. Du er også velkommen til at
kontakte os indenfor 3 hverdage.


Synlige transportskade på forsendelsens indhold/varen.
Du skal afvis forsendelse med det samme "grundet transportskade". Så tager transportøren forsendelsen
med igen, og du skal efterfølgende kontakte os, hvorefter vi sender en ny vare til dig, såfremt varen er på
lager.


Skjulte transportskader.
Det er generelt ved modtagelse af pakker, at der altid er risiko for skjulte fragtskader - er skaden ikke synlig
ved modtagelse, kan du stadig lave en erstatningssag. Straks efter modtagelse skal du tjekke, at alt er ok,
skulle du herefter erfare, at der er en skjult fragtskade, skal du sørge for at tage kontakt til fragtfirmaet
hurtigst muligt, da de efter nogle dage ikke længere vil erstatte en beskadiget vare. For Post Danmark er
denne periode 7 dage. Du er også velkommen til at kontakte os indenfor 3 hverdage.

Har du spørgsmål til transportskaber kan du kontakte os på mail: salg@onlineliving.dk


Persondatapolitik
OnlineLiving® foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til
dig og sende dig nyhedsbrev. Vi indsamler aldrig personlige oplysninger, uden du selv har givet os dine
oplysninger ved registrering, køb eller på anden måde.


Som registreret hos OnlineLiving® har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til
indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven -
henvendelse i forbindelse hermed rettes til OnlineLiving® på mail: bolette@onlineliving.dk
Beskyttelse af personoplysninger:
OnlineLiving® sørger for sikker og fortrolig opbevaring af dine personlige oplysninger iht. persondataloven.


Brug af personoplysninger:
OnlineLiving® videregiver eller sælger aldrig dine personoplysninger til tredjepart.

Hvilke personoplysninger til hvad:
For at du kan indgå aftale med OnlineLiving®, har vi brug for følgende oplysninger:

For levering af varer:

  1. Navn
  2. Adresse
  3. Telefonnummer
  4. E-mail adresse
     

For modtagelse af nyhedsbrev:

  1. Navn
  2. E-mail adresse
     

Cookiepolitik
OnlineLiving.dk anvender cookie på vores side.
Hvad er en cookie:
Cookies er en lille datafil som bliver gemt på din computer for at se hvad der sker under dit besøg og for at
kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.
Selve Cookien indeholder og indsamler ingen oplysninger. Når cookien læses af en server via
webbrowseren, kan den hjælpe med at give en mere brugervenlig service – f.eks. ved at huske tidligere køb
eller kontooplysninger.


Hvad bruger OnlineLiving® cookie til at:

- At forbedre din oplevelse af vores side

- At optimere designet af vores side

- At måle trafikken så vi kan se hvor mange besøg vi har

 

Kan jeg slette cookies?
Ja det kan du – du kan se en vejledning her: minecookies.org/cookiehandtering/
Lovvalg & Værneting
Køb af varer på OnlineLiving.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske
domstole.


Copyright
Kopiering af indhold fra www.onlineliving.dk er forbudt uden forudgående tilladelse.


Mangel i levering
Er der en mangel i din levering beder vi dig straks rette henvendelse til os på mail: salg@onlineliving.dk


Fejl, misbrug og annullering af ordrer
Vi vil annullere en ordre, hvis der er begrundet mistanke om betalingsmisbrug. Alle sådanne bestillinger vil
blive meldt til politiet. 

Ultimate Web A/S